Monika Morys – menedżer, coach i doradca zawodowy z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym.
Z sukcesem opracowuje i wdraża projekty z zakresu tworzenia, nadzorowania i utrzymania:
Doświadczenie w pracy po stronie klienta, jak i dostawcy usług pozwalają jej z sukcesem łączyć swoją wiedzę i doświadczenie z oczekiwaniami i potrzebami Klientów. W czasie 13 lat pracy na stanowisku Dyrektora ds. Personalnych i Administracyjnych zdobyła też wiele doświadczeń w zakresie tworzenia nowych organizacji, przejęć i fuzji, zarządzania zmianą, pracy w środowiskach wielokulturowych, zarządzania konfliktem oraz tworzenia misji, wizji i wartości organizacji. Ma wiedzę w zakresie prowadzenia projektów potwierdzoną certyfikatem PRINCE2® Foundation.
Jest Pedagogiem Pracy ze specjalizacją Poradnictwo i Orientacja Zawodowa (WSP ZNP). Studiowała również Prawo i Administrację na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej. Jest coachem certyfikowanym przez Grupę TROP i Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
W pracy cechują ją profesjonalizm, nastawienie na osiągnięcie celu, dostosowanie proponowanych rozwiązań do potrzeb Klienta, dobra komunikacja, elastyczność i otwartość na ludzi i zmiany. Jej styl działania to połączenie doświadczenia i wiedzy biznesowej z nastawieniem na Klienta i realizację jego potrzeb.
W wolnym czasie lubi rozmawiać, czytać książki, szczególnie psychologiczne i … kryminały, spacerować z psem, jeździć na rowerze oraz oglądać filmy i seriale.
Menedżer, coach i doradca zawodowy z ponad 20-letnim doświadczeniem zawodowym.
Patrycja Dębska – menadżer z ponad 20-letnim doświadczeniem, certyfikowany coach metody TROP i Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, mentorka w Fundacji Liderek Biznesu, ekspert w dziedzinie Customer Experience i holistycznego zarządzania procesami operacyjnymi.
Jest szkoleniowcem i kierownikiem projektów, współtwórcą kultur organizacji oraz programów ich wdrażania. Była członkiem Komisji ds. Przeciwdziałania Przestępczości Ubezpieczeniowej przy Polskiej Izbie Ubezpieczeniowej.
Posiada ponad 17-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami operacyjnymi, w tym contact centre. Jako menedżer kreowała strategie obsługi klienta, wykorzystując badania satysfakcji klientów. Opracowywał ścieżki i metody ich wdrożenia oraz miary jakościowe. Badała potrzeby rozwojowe pracowników i organizacji; współtworzyła programy szkoleniowe odpowiadające tym potrzebom. Zarządzała projektami mającymi na celu zmianę procesów – ich technologiczną rewolucję i wzrost efektywności i jakości.
Od ponad 10 lat wykorzystuje w swojej pracy metody usprawniające procesy zwiększające ich efektywność i poprawiające poziom zadowolenia klienta (Lean, Agile). Specjalizuje się w indywidualizacji ścieżki karier pracowników, ustawicznej edukacji wszystkich uczestników procesów (w tym sieci sprzedaży, czy zespołów produktowych) i eliminacji marnotrawstwa procesowego.
W jej karierze można wyróżnić takie projekty jak:
Prywatnie mama 2 córek, która wolny czas spędza na czytaniu, dzierganiu swetrów i podróżach.
Coach, Mentor, Trener, Lider Służebny z ponad 20 – letnim doświadczeniem.